Press
2. deň Valvoline Start Auto Rally Eger 2010

2. deň  Valvoline Start Auto Rally Eger 2010 začal v obedňajších hodinách. Kvôli vysokej účasti maďarských posádok v Rally túre, ktorá štartovala ráno na totožnej trati, začal 2. deň s 45 minutovým posunom.

RS 9 Szarvaskó-Egerbocs: Vyhral Béreš jr. pred Hadikom a Drotárom.

RS 10 Bátor-Sirok:  zamiešala poradím , keď Jožkovi Bérešovi  sa zlomila poloos a skončil až piaty. RS vyhral Drotár pred Melichárkom a Hadikom.  Igor Drotár sa týmto prebojoval do čela druhého dňa MSR.

RS 11 Tarnaszentmária-Egerszalók:  vyhráva opäť Drotár pred Hadikom a Bujdosom.

Túto sekciu sprevádzali opäť technické problémy našich posádok.  Ranný sklz 45 min v časovom harmonograme sa predlžil o ďalších cca 30 min.

Hlasy jazdcov po prvej sekcii druhého dňa :

Jozef Béreš jr ( št.č. 3)
Technické problémy nás ani dnes neopúšťajú. Hneď na prvej rýchlostnej skúške pred štartom sme opäť dostali defekt a tiež nám hneď na začiatku praskla poloos a museli sme ísť bez zadnej poloosy veľmi opatrne.  Ale došli sme do servisu. Teraz to chlapci vymenili, ale obávam sa, že tých 10 sek čo strácame na Igora Drotára nebudeme vedieť dobehnúť.

Vladimír Bánoci ( spolujazdec, št.č. 20) :
Je krásny slnečný deň, takže sa nám ide dobre , dokonca dnes funguje aj auto . Nemáme žiadne technické problémy, všetko funguje na 100 % . Auto sme oproti včerajšku trošku stvrdili, ale teraz sa nám zdalo moc tvrdé takže do posledného kola sme ho zmäkčili. Dúfam že to bude trochu lepšie a že sa nám podarí udržať pozície ktoré sme si do teraz vytvorili.

Hadik András ( št. č. 5) :
Dnešný deň je z pozície MSR o niečo horší ako včerajší  kedže je Igor Drotár pred nami, ale Béreš mal technické problémy a tak sa dostal za nás. Uvidíme. Každopádne chceme dôjsť do ciela, pre nás aj druhé miesto je výborné umiestnenie.

Jaroslav Melichárek ( št.č. 12):
Dnes to už menej kazíme, dnes sme len dva štarty pokazili, našťastie nám ale nezhasol motor . V tejto poslednej RS sme trochu prehriali gumy, rano sme dali mäkšiu zmes, tak som trochu škrtol kolesom o obrubník. Tak zvidíme teraz ďalšiu rundu. Auto je perfektné, tam nieje čo riešiť, zvykáme si  na to, a postupne budeme len zrýchľovať, inak to nevidím.

Grzegor Grzyb  (št.č. 4):
Ide sa veľmi ťažko a rýchlo, snažíme sa sledovať aj súpera rozdiely sú veľmi malé Jožko Béreš pred nami len sekundu, Melichárek za nami jednu desatinu, takže až do konca boj , ale to je akurat to dobré.

Zoltán Bessenyey (št.č. 41):
Podarilo sa nám nájsť jeden spôsob ako sa nám nezablokuje  computer  ide to tak, že  na štarte stojíme s vypnutým motorom, pri odrátaní 10 sek naštartujem a na 4000 otáčkach odštartujem.  Zatial to takto funguje, odklopem to, ale namiesto toho som na 2 RS chytil defekt hneď na začiatku, kedže to je dlhá RS hneď v rýchlostke sme museli meniť defekt  a tam som chytil tým pádom som sa dobre šmykol na nižšiu pozíciu. Na druhej strane zas na poslednej RS nevedel odštartovať Hering Gy. Takže v A7 sú veľké zmeny a uvidíme ako to dopadne.

Anton Kupec  (št. č. 50):
Ide sa zatiaľ dobre, strašne to šmýka, kamene sú na ceste, takže musíme dávať pozor na defekt . Auto funguje zatiaľ chvalabohu bez problémov už druhý deň, takže všetko je v poriadku.

Kovács Szilvia ( spolujazdec št. č. 59):
Tak dnes to je oveľa zaujímavejšie ako včera. Prehrievajú sa nám pneu takže máme veľmi dlhú brzdnú dráhu.  Mali sme aj výlet mimo trať, šmykli sme sa do priekopy.

Miroslav Krupko ( št.č. 63):
Pokračujeme s technickými problémami, prehrieva sa nám motor, po prvej rýchlostke sa nám odtrhol držiak motora,  a na tretej nám odišlo aj servo . Takže sme radi, že už sme na servise a snáď s tým niečo urobíme.

Roman Grendel (št.č. 73):
Tak dnes zatial problémy nie sú ale ideme trochu opatrnejšie. Podarilo sa nám vyrobiť hodiny, na ceste je vyťahaný štrk , ale tak zatial dobre, ideme opatrnejšie.

Pavol Nagy (št. č. 71 ):
Je dobré počasie, celkom dobre sa nám jazdí, máme trošku menšie problémy s prívodom paliva,  brutuska nám trochu štrajkuje.

Peter Jurečka ( št. č. 75): 
No netreba robiť rozhovor, stačí sa pozrieť na druhú stranu auta, chceli sme zlepšiť podvozok a trochu pritvrdiť, a niečo sa stalo s tlmičom a mali sme výlet v lese.



<< späť na press
all rights reserved Auto Klub Košice © 2006   flag eu  made in europe - rollyweb.sk