Press
Odznelo počas druhého dňa Rally Košice
Erik Melichárek: „Dnešná prvá ereska nám nesadla od začiatku a nevieme si to vysvetliť a získali sme veľkú stratu na súperov. Akoby sme mali obmedzený výkon auta, pričom sme potrebovali štandardný. Na druhej sme už zajazdili lepšie, mali sme krízu, kde sme skoro prerazili pneumatiku, stratili niekoľko sekúnd, ale našťastie to dobre dopadlo.“

Martin Koči: „Našu jazdu a celkový čas prvej eresky poznačil defekt, nebolo to našou vinou, ale vyletel nám ventil a pneumatika sa roztrhala. Rozhodli sme sa koleso vymeniť, aby sme nespôsobili ďalšie škody. Po tejto výmene sme stratili šance do lepší výsledok, preto sme už mohli sústrediť sami na seba a na ďalšej rýchlostnej skúške sme dosiahli najlepší čas v našej triede 2.“

Igor Drotár: „Som rád, že v tejto konkurencii si držíme miesto v prvej desiatke.“ Jozef Béreš ml. „Na prvej rýchlostnej skúške prvého dňa nám auto fungovalo dobre. Túto eresku beriem po Herľanoch ako druhú najobľúbenejšiu. Nahodili sme vysoké tempo, ktoré sa nám podarilo udržať a zodpovedal tomu aj dosiahnutý čas. Na Ružíne nám odišiel štvrtý rýchlostný stupeň, čo nebolo najlepšie, lebo práve tretí a štvrtý sa na tejto ereske najviac využíva.“

Tomáš Ondrej: „V aute je trocha teplejšie, lebo aj vonku je teplo. Defekt Kočiho mám zahral do kariet a posunuli sme sa vo výsledkoch CEZ v rámci triedy 2. Radi by sme toto umiestnenie udržali, ale pred nami sú ešte tri testy, ktoré nemôžeme ani nechcem vypustiť, či odjazdiť ich na istotu. Môže sa to vypomstiť, preto ideme zabojovať do poslednej tretiny súťaže o čo najlepší výsledok.“

Vlastimil Majerčák: „Snažili sme sa od začiatku jazdiť rýchlo, ale udiali sa v triede nejaké veci, keď súperi dostali penalizácie. Dostali sme sa na čelo triedy 3 a teraz musíme zvoliť čo najlepšiu taktiku. Včerajšia prehra so Semerádom o jednu desatinu sekundy mrzí, na druhej strane za celý deň bojov je to minimálna strata. Radi by sme ju súperovi oplatili.“

Mario Csente: „Podobne ako včera aj dnes sa trápime s brzdami, prehrievajú sa nám kotúče a musím ísť opatrnejšie. Sústredíme sa na udržanie druhej priečky v triede, ale pri tých ťažkostiach to nebude ľahké.“

Tomáš Kukučka: „Hneď na prvej ereske sme pri hoteli Bankov narazili do obrubníka a zlomili disk. Museli sme vymeniť koleso a stratili dobrých päť minút.“

Josef Semerád: „Prvé kolo Golfu sme zvládli perfektne, ale pri druhom prejazde pri odbočke do retardéru na parkovisku nám auto zhaslo. Potom tesne pred cieľom sme rozstrelili retardér a dostali tridsať sekundovú penalizáciu. Podľa všetkého to dnes už nedoženieme.“

Bedřich Haberman: „S týmto autom sa jazdí driving academy a je to poznať. Na druhej strane je tu koniec sezóny a skoro všetko na aute odpadlo – prevodovka, diferenciál, mám podozrenie že odišla poloos a motor vo vysokých otáčkach vynecháva. K tomu všetkému mám ešte zapálený piaty stavec na chrbtici. Sezónu som bral ako školský rok, ale tým že sa pridávajú tieto technické problémy tak som z toho trocha sklamaný a kladiem si otázku či to malo zmysel.“

Lukáš Lapdavský: „Po roku sa ešte stále hľadáme a chceme sa zrýchliť. Bankov je podľa mňa dosť rýchly a Ružín rovnako, ale je tam aj podstatne šmykľavejší asfalt. Nevadí, verím že sa dokážeme pri druhých prejazdoch zlepšiť.“

Vlado Hanuš: „Prvú eresku sme išli celkom dobre, nikde sme sa nestratili, ale na druhej sme mali zle napísanú jednu odbočku a trvalo asi dva kilometre pokiaľ sme sa opäť chytili. Chceme hlavne dôjsť, je to naša prvá sezóna a zberáme hlavne skúsenosti.“

Martin Koiš: „Na prvej ereske sme dostali od súperov, lebo naše auto výkonovo nestíha a chýbajú mi aj skúsenosti v určitých miestach. V triede sme sa trocha posunuli oproti včerajšku trocha nižšie. Na Ružíne sme sa snažili, ale dostali sme defekt na pravé zadné koleso a už sme išlo pomaly. Chvíľu sa ešte dalo ako tak, ale keď sa začala vyzúvať pneumatiky z disku už to bolo nebezpečné. Koleso sme menili až po teste.“

<< späť na press
all rights reserved Auto Klub Košice © 2006   flag eu  made in europe - rollyweb.sk