utorok 2.8.2011
15:00
súťaž začína pre organizátorov, ktorí intenzívne zriaďujú priestory sekretariátu a pripravujú tašky s dokumentáciou a nálepkami pre súťažiacich ...
18:00
začína registrácia na obhliadku a administratívne preberanie ...
- ako prví zase Isabella Galmiche s Laurentom Vianom! táto sympatická pohodová dvojica prichádza z najväčšej diaľky a preto sa už asi nevedia dočkať :) u poliakov je prvý Jaroslav Baran od Kajetanowicza
- kým doriešime francúzov v rade už čaká Dodi Béreš s Robom Mullerom
všetkých prekvapuje obsah tašiek s itinerármi, servisným a tréningovým itinerárom s veľkým počtom označení pre členov teamov ale aj viacerými tabuľkami na označenie vozidiely so zvláštne znejúcimi názvami: "Serwis" je jasne servis, ale :Pojazd towarzyczacy" dedukujeme, že je doprovod, čiže po našom :) Auxiliary, "Zaplecze" je vraj označenie na vozidlo s kateringom ale oznečenie "Zespol rajdowy" sa nám nepodarilo identifikovať ano po dlhšej debate s organizátorom
- Mário Csente (asi pod vplyvom Petra Tešínskeho) nečakane medzi prvými ! a vraj sa intenzívne učí po česky
- postupne prichádzajú ďalší a ďalší - Jožo Tischler spolu s Milanom Parihusom (teda dvaja navigátori spolu - vraj jazdci odpočívajú po ceste :), potom nasleduje kompletná zostava Melica, zanedlho (už desiatky rokov nerozlučiní) Drotár s Bánocim ...
- tesne pred 22:00 prichádza posledná dvojica - bratia Lapdavskí a na dnes končíme !!!
streda 3.8.2011
07:00 čakáme prvých nedočkancov na obhliadku - avšak nič sa nedeje
07:45 vítame prvého Lukáša Zámečníka - vyzerá to tak, že cestu z Košíc do Rzeszowa najrýchlejšie zvládol Pali Nagy
pred 08:00 sa roztrhlo vrece a došli všetci ostatní prihlásení okrem Romana Grendela a Mareka Špavelka, ktorí sa ospravedlnili pre technické problémy s ich autami
Administratívne preberanie je úspešne za nami, odchádzame s riaditeľom súťaže tiež na trať.
U poliakov začína preberanie do Poľského Rally Puchara.
Aj toho roku Rszeszowčania nesklamali a vybrali pekné technické úseky trate, ktoré sa striedajú s rýchlymi pasážami. Stretávame naše posádky, ktoré tvrdo "píšu" lebo čas vymedzený na obhliadku je dosť krátky.
Na RS Widaczow zastavujeme Igora s Vladom a pýtame sa na ich dojmy. "Táto erzeta je pre naše WRC ale ostatné veru nie!"
15:30
Dostávame informáciu o havárii Orsáka s Novákom na RS Blizianka - ich tréningové Mitsu prišlo o poloos ale intenzívne pracujú na oprave.
Začínajú intenzívne práce na príprave servisných priestorov.
18:00
Priestory riaditeľstva sa začínajú zaplňať. Postupne prichádzajú usporiadatelia a delegovaní činovníci z rôznych kútov Poľska a Slovenska.
Posádky nevidieť, všetky intenzívne využívajú hodiny pridelené na obhliadku trate. Každú RS je povolené obhliadať len trikrát. V prípade, že niečo nestihnú, majú možnosť RS6 a RS 7 prejsť ešte zajtra doobeda ale musia počítať s tým, že v tomto čase už bude prebiehať aj technické preberanie.
4.8.2011
07:00
Dobré ráno, Rzseszow sa prebúdza do krásneho slnečného rána a riaditeľstvo 20 Rajd Rzesowski rozkladá svoje notebooky na sekretariáte, ktorý sa nachádza vo vestibule Technickej univerzity. Už o pár minút sa v neďalekom servise Ford začína technické preberanie . Zatiaľ okolie technickej univerzity začína žiť, mechanici rozostavujú stany, kamióny hľadajú svoje priestory. Rally atmosféra začína byť čoraz výraznejšia. Dnes majú posádky možnosť dokončiť obhliadku trate, po technickom preberaní a obede ich čaká shakedown, a večer slávnostný štart ako obvykle na Rýnku, teda hlavnom námestí na ktorý sa už všetci tešíme pre jeho neopakovateľnú atmosféru.
09:30
v servise je zatiaľ našich posádok pomenej ale podarilo sa nám odchytiť aspoň niektorých : Radoslav Horňák (št.č. 58) Minulý rok som tu bol na prvej "veľkej súťaži" tak som si myslel že pohoda, teraz, pri obhliadke trate som si uvedomil že toto je o jednej chybe. Rýchlostky sú krásne a náročné.
T
ibor Šamo (št.č. 57): Trate majú všetko čo majú mať. Sú rýchle, technické, úzke, zjazdy, výjazdy , šotolinka...
Jozef Molnár (št.č. 59): Ten zjazd na Lubenii ... tak tam by som sa nespustil ani na bicykli :). Inak všetko ok.
Jozef Béreš jr. (št. č. 4) Všetko ok, rýchlostky ako vždy krásne a rýchle. auto sme ešte nemali možnosť testovať, až na shakedowne.
<< späť na press