Press
Odznelo v cieli prvej etapy
Grzegorz Grzyb: „Jazdilo sa nám veľmi dobre, nasadili sme dobré tempo, posledný test prvého dňa sme išli opatrnejšie, aby sa nič nestalo. Prehrali sme ho o pol sekundy, ale nič to nezmenilo na našom konečnom postavení. Prvý deň nedopadol pre nás najlepšie z pohľadu obhajoby titulu, lebo Melichárek skončil na druhom mieste. Iste by bolo pre nás lepšie ak by bol tretí, ale šport je šport. Pred nami jej ešte jeden súťažný deň, bude náročný a pokúsime sa opäť zabojovať o prvý priečku. Výsledok prvého dňa nás potešil a vládne spokojnosť.“ Jaro Melichárek: „Domnievali sme sa, že keď mechanici vymenia hydrauliku ohľadom spojky aj brzdového pedála bude auto to lepšie fungovať. V servise to ledva stihli v stanovenom čase, aby sme nechytili žiadnu penalizáciu. Na tretej to nebolo najlepšie, išli sme na prejazdový režim, čomu zodpovedal aj dosiahnutý čas. V poslednej sme zatiahli a udržali si druhé miesto v rámci slovenského šampionátu.“
Jozef Béreš ml. „Dnešný tretí test sme išli na tri valce, štvrtý zase bol po prvý raz za celý deň bez problémov. Ako náhle sme ju dokončili, problémy sa opäť dostavili a motor išiel na tri valce. Pri tých ťažkostiach, ktoré nás prenasledujú, sa neviem koncentrovať na jazdu a na rýchlosť, lebo stále vnímam auto a rozmýšľam, čo tomu môže byť.“
Tomáš Ondrej: „Dovolil som si k autu viac ako pri prvých prejazdoch. Povedal by som, že som sa dostal do pozície v akej som končil na súťaži v Lubeníku. Začínam veriť, že dokážem s týmto autom jazdiť rýchlo. Mali sme na tretej ereske jednu krízovku, myslel som že nás to rozhodí, no zvládli sme a potešilo ma to. Stále nám chýbajú desatinky, na Hercziga doslova sekundy, ale on s týmto auto jazdí viac rokov. Martin Kočí ide strašné tempo a nevieme s ním ešte držať krok. Teší nás že dokážeme jazdiť v jednej sekunde, ale niečo tomu ešte chýba aby to bolo rýchlejšie.“
Martin Koči: „Z celkového pohľadu dnešného dňa, tak prvé kolo eresiek bolo pre mňa priaznivejšie. Viac sa mi darilo prechádzať zákruty ako si ich teoreticky predstavujem v hlave bez tých svojich návykov, ktoré by som chcel odstrániť. V druhej polke dňa som sa vracal k starému agresívnejšiemu štýlu jazdy. Počas druhého dňa sa musím vrátiť s čistou hlavou a jazdiť tak ako v prvom kole sobotňajšej etapy.
Josef Semerád: „Počas prvého prejazdu sme mali trocha problémy, pri druhom bol nepríjemný crash posádky so štartovým číslom jedenásť. Ereska bol zrušená a do poslednej sme museli ísť naplno, lebo Majerčák bol pred nami o 4,4 sekundy. Dosiahli sme o desatinu lepší čas a dostali sa v celkovom hodnotení pred neho.
Tomáš Kukučka: „Podarilo sa nám o niečo zrýchliť, ale stále nás nepočúvajú diferenciály. Mechanici sa ich snažili odvzdušniť, na chvíľu to pomohlo ale potom sa to zrejme opäť zavzdušnili. V servise budeme rozmýšľať čo s tým, ale sme radi že sa nám podarilo udržať za sebou Mária Csenteho.“
Mário Csente: „Snažili sme sa poučiť z chýb po prvom prejazde a trocha aj zrýchliť. Tretí test sme mali ako voľný prejazd a na štvrtom nám v druhej časti začali štajkovať brzdy. Aj preto sme museli zvoľniť aby sme došli bezpečne do cieľa.
Peter Deak: „Mám trocha zmiešané pocity, lebo som čakal lepšie umiestnenie v absolútnom poradí. V triede sme prví alebo druhí, ale pomohli nám k tomu aj súperi, ktorí odstúpili. Sme radi, že sme v cieli prvého dňa, lebo trať bola dosť nebezpečná. Bolo na nej viac vyťahaného blata so štrkom a pri malom zaváhaní sa dalo vyletieť z trate. Ak doladíme auto, iste dosiahneme aj lepšie výsledky.“ Foto: Daniel Hlinka
<< späť na press
all rights reserved Auto Klub Košice © 2006 made in europe - rollyweb.sk